Головна сторінка
Головна сторінка Головна сторінка Мапа сайту Мапа сайту
Головна сторінка Статистична інформація Експрес-випуски Публікації Юним громадянам Всеукраїнський перепис населення Конкурс на заміщення вакантних посад
Новини
Про Головне управління
Діяльність Головного управління
Доступ до публічної інформації
Нормативно-правова база
Соціально-економічне становище регіону
Метаописи державних статистичних спостережень
Методологія та класифікатори
Звітна документація
Електронна звітність
Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України (ЄДРПОУ)
Замовлення статистичної інформації
Здійснення реформ в Україні
Корисна інформація
Звернення громадян
До уваги користувачів
Дошка об'яв
Мапа сайту
Пошук
Зворотній зв'язок
Президент України
Верховна Рада України
Урядовий портал
«Урядова «гаряча лінія»
Національне агенство України з питань державної служби
Київська обласна державна адміністрація
Київська обласна рада
Національне агенство з питань запобігання корупції


Пошук на сайті:
Розширений пошук
Головна > Звернення громадян > Інформація про звернення громадян
Версія для друку
2015
2016

Дані про звернення громадян, що надійшли до Головного управління статистики у Київській області за ІІ квартал 2017 року

З метою поліпшення умов реалізації конституційного права громадян на звернення до органів державної влади із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів, відповідно до Закону України “Про звернення громадян”, Головним управлінням статистики у Київській області (далі – Головне управління статистики) ведеться відповідна організаційна робота.

На виконання Закону України “Про звернення громадян” та з метою удосконалення роботи зі зверненнями громадян у ІІ кварталі 2017 року була проведена комплексна експертна оцінка роботи управління статистики у Броварському районі. В ході перевірки відокремленого підрозділу було надано практичну та методичну допомогу щодо вдосконалення роботи зі зверненнями громадян.

Відділ управління персоналом та документального забезпечення постійно надає відокремленим та структурним підрозділам Головного управління статистики консультативну допомогу з питань звернень громадян. Робота зі зверненнями громадян ведеться систематично по мірі їх надходження, відповідно до вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян.

Графік особистого прийому громадян керівництвом Головного управління статистики розміщено на інформаційному стенді та на веб-сторінці Головного управління статистики в мережі Інтернет.

Інформацію про звернення громадян, що надійшли до Головного управління статистики за звітний період, поновлено на веб-сторінці Головного управління статистики.

Питання про стан роботи зі зверненнями громадян систематично розглядають та обговорюють на оперативних нарадах у начальника Головного управління статистики за участю керівників структурних та відокремлених підрозділів.

Реєстрація пропозицій, заяв та скарг громадян ведеться у відповідному журналі.

Так, за ІІ квартал 2017 року до Головного управління статистики та його відокремлених підрозділів надійшло 33 звернення.

Основні питання, порушені у зверненнях:

-              праця та заробітна плата;

-              надання статистичної інформації;

-              надання інформації з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України.

Всі звернення розглянуті в установлені терміни і заявникам своєчасно були надані відповіді.

Copyright 2006-2017 © Головне управління статистики у Київській області