Головна сторінка
Головна сторінка Головна сторінка Мапа сайту Мапа сайту
Головна сторінка Статистична інформація Експрес-випуски Публікації Юним громадянам Всеукраїнський перепис населення Конкурс на заміщення вакантних посад
Новини
Про Головне управління
Діяльність Головного управління
Доступ до публічної інформації
Нормативно-правова база
Соціально-економічне становище регіону
Метаописи державних статистичних спостережень
Методологія та класифікатори
Звітна документація
Електронна звітність
Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України (ЄДРПОУ)
Замовлення статистичної інформації
Здійснення реформ в Україні
Корисна інформація
Звернення громадян
До уваги користувачів
Дошка об'яв
Мапа сайту
Пошук
Зворотній зв'язок
Президент України
Верховна Рада України
Урядовий портал
«Урядова «гаряча лінія»
Національне агенство України з питань державної служби
Київська обласна державна адміністрація
Київська обласна рада
Національне агенство з питань запобігання корупції


Пошук на сайті:
Розширений пошук
Головна > Звернення громадян > Інформація про звернення громадян
Версія для друку
2015
2016

Дані про звернення громадян, що надійшли до Головного управління статистики у Київській області за ІV квартал 2016 року

З метою поліпшення умов реалізації конституційного права громадян на звернення до органів державної влади із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів, відповідно до Закону України “Про звернення громадян”, Головним управлінням статистики у Київській області (далі – Головне управління статистики) ведеться відповідна організаційна робота.

На виконання Закону України “Про звернення громадян” та з метою удосконалення роботи зі зверненнями громадян у ІV кварталі 2016 року була проведена перевірка стану діловодства та роботи зі зверненнями громадян в управлінні статистики у Яготинському районі. В ході перевірки відокремленого підрозділу було надано практичну та методичну допомогу щодо вдосконалення роботи зі зверненнями громадян.

Відділ кадрово-документального забезпечення та контролю виконання постійно надає відокремленим та структурним підрозділам Головного управління статистики консультативну допомогу з питань звернень громадян. Робота зі зверненнями громадян ведеться систематично по мірі їх надходження, відповідно до вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян.

Графік особистого прийому громадян керівництвом Головного управління статистики розміщено на інформаційному стенді та на веб-сторінці Головного управління статистики в мережі Інтернет.

Інформацію про звернення громадян, що надійшли до Головного управління статистики за звітний період, поновлено на веб-сторінці Головного управління статистики.

Питання про стан роботи зі зверненнями громадян систематично розглядають та обговорюють на оперативних нарадах у начальника Головного управління статистики за участю керівників структурних та відокремлених підрозділів.

Реєстрація пропозицій, заяв та скарг громадян ведеться у відповідному журналі.

Так, за ІV квартал 2016 року до Головного управління статистики та його відокремлених підрозділів надійшло 51 звернення.

Основні питання, порушені у зверненнях:

-             праця та заробітна плата;

-             кадрові питання;

-             надання інформації з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України.

Всі звернення розглянуті в установлені терміни і заявникам своєчасно були надані відповіді.

Copyright 2006-2017 © Головне управління статистики у Київській області